Edukacja przyrodnicza w szkole podstawowej. Pomoce dydaktyczne w nauczaniu zintegrowanym dla dzieci.

icon_calendarDodano 02.09.2013

icon_authorAUTOR: jangar

Przyroda jest ważną częścią podstawy programowej. Odwołuje się do szerokiego zakresu materiału, który dzieci w szkole podstawowej powinny przyswoić. Dlatego warto stosować pomoce dydaktyczne, aby sprawniej i ciekawiej przeprowadzać zajęcia z edukacji przyrodniczej.

Edukacja przyrodnicza w szkole podstawowej. Przyroda w nauczaniu zintegrowanym dla dzieci.

Nauczanie zintegrowane – lekcje edukacji przyrodniczej dla dzieci.

Celem edukacji przyrodniczej jest zbliżenie dzieci do otaczającej je natury, wyjaśnienie praw w niej funkcjonujących. Dla przykładu możemy przedstawić zestawy do badania pogody. Poprzez aktywną naukę dzieci poznają zjawiska atmosferyczne, kształtują i utrwalają pojęcia związane ze zmianami klimatu. Nasze pomoce dydaktyczne dostosowane są do kryteriów, którymi kieruje się nauczanie zintegrowane. Ułatwiają prowadzenie zajęć w szkole i poza nią. Są tak różnorodne, by łatwo można było wykorzystać je podczas doświadczeń na lekcji w klasie jak i w terenie, np. na wycieczce. Przygotowaliśmy również możliwość całkowitego wyposażenia pracowni przyrodniczej, tak aby żadne z ćwiczeń zawartych w podstawie programowej nie zostało pominięte, a przy tym zostało wyczerpująco wyjaśnione.

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą pomocy dydaktycznych przygotowaną z myślą o edukacji przyrodniczej, nauczycielach oraz kryteriach obowiązujących w szkole podstawowej. Dzięki urozmaiceniu nauki w doświadczenia i ciekawe przyrządy, dzieci będą mogły lepiej zrozumieć otaczający je świat i prawa w nim obowiązujące. Zapraszamy też do zapoznania się z ofertą edukacji środowiskowej firmy Jangar.